Hozan aytaç Doxtor Sözleri

Hozan aytaç Doxtor ( Doktor) Türkçe ve kürtçe sözleri aşagıda listelenmiştir.


        Hozan aytaç Doxtor (Doktor) Kürtçe sözleri


Yaramın dane xelqê
Dılêmın dane çerxê
Evinamın xıstın axê
Ez nexweşım doxtor
Doxtor ez nexweşım
Derdê dılê ez serxweşım
Tenê mame, ez bê kesım
Doxtor ez evindarım
Mın tenê hışte çune
Derdêmın derman tune
Emrêmın fırotêne
Ez nexweşım doxtor
Doxtor ez nexweşım
Derdê dılê ez serxweşım
Tenê mame, ez bê kesım
Doxtor ez evindarım

                                   Hozan Aytaç Doxtor (Doktor) Türkçe Sözleri

Yarimi başkasına verdiler
Gönlümü çarka çevirdiler
Aşkımı toprağa koydular
Ben hastayım doktor
Doktor ben hastayım
Gönül derdinden sarhoşum
Yalnız kaldım, kimsesizim
Doktor ben aşığım
Beni tek bırakıp gitti
Derdime derman yok
Ömrümü sattılar
Ben hastayım doktor
Doktor ben hastayım
Gönül derdinden sarhoşum
Yalnız kaldım, kimsesizim
Doktor ben aşığım

                                      Hozan Aytaç - Doxtor Klip



Bazı google aramaları: hozan aytaç doktor,  hozan aytaç doxtor indir, aytaç  doxtor mp3 gibi aramalarda sitemize ulaşabilirsiniz..

Not:Sitemizde yer alan şarkı çevirileri gönüllü arkadaşlarımız tarafından hazırlanmaktadır. Bu nedenle bazı çevirilerde hatalar mevcut olabilmektedir. Bazı şarkılar ise çevirisi yapıldığında anlamını kaybedebiliyor. Bulduğunuz hataları veya çevirisi henüz yapılmamış şarkılarının çevirilerini yorum kısmını kullanarak bize bildirebilirsiniz.
Hozan aytaç Doxtor Sözleri Reviewed by imchaber on 01:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.